Ny på det här!

Så var det dags att ge sig in i bloggvärlden. Jag är helt ny på det här, så det lär ta lite tid innan jag har funnit mig tillrätta. Räkna inte med att jag bloggar så ofta nu i början, det händer ändå inte så mycket intressant i mitt liv just nu, men snart så! Om två veckor kickar höstträningen igång. Jag längtar som bara den! Vad jag ska träna? Kickboxning! Jag vet inte om det är för att jag ser ut att kunna gå av på mitten om jag skulle lyfta något tungt, men jag älskar att få folk att tappa hakan genom att göra sådant de inte tror jag fixar. Sedan gillar jag även att ge mig in på sådant som normalt ses som männens område, bara för att visa att jag minsann också är kapabel till både det ena och det andra. Så, kickboxning passar perfekt in på alla sätt och vis. Jag ska vara den lilla nätta nybörjaren som imponerar med överraskande styrka, smidighet och snabbhet.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

