Duracellbatterierna är slut

Det omöjliga har hänt; energin har tagit slut. Jag som i stort sett alltid har energi så det räcker och blir över. Jag var trött när Mintha väckte mig efter fyra imorse för att hon var hungrig (ja ni läste rätt; Mintha! Arion låg faktiskt och sov för en gångs skull), jag var minst lika trött när jag klev upp halvnio och åt frukost och blev bara måttligt piggare när jag kom ut till hästarna. Japp, det gick visst inte att hålla sig borta från dem idag. F fick en uteritt och A fick tampas med bommar i rundcorallen i 20 min. Efter att ha kommit hem och ätit så dog jag fullständigt. Batterierna var verkligen slut. Blev så trött att jag lade mig och vilade i 20 min, dvs låg i sängen och blundade – jag somnade aldrig, det gör jag sällan när jag vilar.

I skrivande stund är jag fortfarande död. Skulle verkligen behöva nyladdade duracellbatterier! Tror jag skippar armhävningar och situps idag, behöver nog vila mer än jag behöver träna muskler. Ha, det trodde ni aldrig ni skulle få höra mig säga va!?

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Hästar, Katterna. Bokmärk permalänken.

Kommentera

