Lycka!

Mitt efterlängtade bokpaket från Adlibris kom idag! Hela Fablehaven-serien på engelska och så sista delen i Diana Gabaldons serie. Om ni undrar varför en vuxen människa blir glad över Fablehavenböckerna så är det för att de är som Harry Potter – även vuxna kan ha glädje av att läsa dem. En underbar fantasivärld, perfekt för en sådan som jag som alltid har gått igång på såväl sagoböcker som fantasyböcker. Det blir inte sämre av att jag vet att åtminstone första boken ska bli film. SÅ, nu vet ni det. Iväg och läs första boken i Fablehaven så får ni se att jag har rätt i att den är bra!

Fortsättningen på min älskade vampyrserie får vänta. Ekonomin tillåter inte inköp av hur många böcker som helst på en gång. Det får bli till att önska sig lite böcker till födelsedagen. Å hålla tummarna för att det inte dyker upp ännu fler böcker jag vill ha. Det är farligt att vara boknörd…

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Böcker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

