Slappardag

Det är mer förkylt idag, men förkylningen sitter tack och lov fortfarande bara på huvudnivå. Alltså täppt näsa och ingenting annat. Ovanligt för att vara mig får jag säga, jag är van att få både halsont, feber och en sjutusans massa hosta, men jag hoppas jag slipper det denna gång. Jag kör en slappardag idag så gott det går, ja bortsett från att jag måste handla mat och diska…men annars är det vila, vila, vila som står högst på listan. Naturligtvis följt av att äta massa rå vitlök, pytsa i mer honung än vanligt i teet, fortsätta med satsumasätandet och dricka ordentligt. Med lite tur kan jag bli fit for fight tills på måndag kväll, eller?

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

