Jag visar färg

Jaha, så här dagen efter passet så ser blåmärkena lika fina ut som igår, om inte ännu färggrannare. Det på överarmen är rätt svullet och jag kunde inte ligga på den sidan under natten för att det gjorde för ont, vilket var lite irriterande då jag har svårt för att sova på andra sidan. Jag tänkte ni skulle få se exakt hur stort och fint blåmärket faktiskt är, även om det ser ännu mer imponerande ut i verkligheten. T tyckte det var enormt svullet, men jag påpekade att han nog skulle ta och jämföra med min oskadda arm, då jag faktiskt har skaffat mig en hyfsad uppsättning armmuskler. Jag börjar rentav få biffiga armar!

Jag hittade ett ganska stort och svullet blåmärke på höger skenben också. Yey, bevis för att jag har träffat rätt och träffat rätt hårt! Den typen av blåmärken är jag glad över. Lite som en krigare som uppvisar ärr efter en stor strid. Den som tittar extremt noga kan skymta det blåmärket som en mörk fläck strax ovanför vriststödet på den vänstra bilden härunder. (Noterar ni mina extremt kritvita ben? Vågar man ens visa sig så i en kickboxningssal? Jag tvekar fortfarande…)

Nu till något som inte har med färg att göra överhuvudtaget. Jag vill bara uttrycka min stora förvåning över det stora antal besökare mitt kickboxningsalbum har haft. 541 träffar på en vecka, det är fantastiskt bra! Slår mina övriga album med hästlängder, så det är tydligt att kickboxningsbilder går hem hos folk. Jag ska absolut göra om det och satsa på ännu fler sköna vinklar nästa gång. 😀

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

