Premiärträning i thaishorts

Jag premiärtränade i thaishorts och tog en bild hemmavid för att kunna visa hur jag såg ut. För övrigt var det ett ansträngande men roligt kickpass idag, men jag är för trött för att skriva om det just nu, så ni kan se fram emot ett inlägg om det imorgon istället. Jag nöjer mig med att säga att jag är blåslagen, svullen här och där men i ett totalt lyckorus!

Kör en liten egobild på armmusklerna också. Ser inte så pjåkigt ut va? Jag är rätt nöjd!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

