Fortfarande färgglad

Blåmärkena har så smått börjat skifta färg, men jag ser fortfarande färgglad ut om vi säger så. Utan hirudoidsalva hade blåmärkena nog fortfarande varit svullna och hemska, men ja, salvan utför underverk. Igår trodde jag ju att det skulle bli till att släpa med kameraväskan istället för träningsväskan ikväll, men när jag vaknade imorse så konstaterade jag att jag nog fixar att träna idag. Skönt, för jag hatar att inte kunna träna! Jag hoppas bara att vi inte behöver göra något som förvärrar blåmärkena igen…

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

