Tröstköp

Då inte bara ankeln utan faktiskt hela underbenet och en bit in på knäet är svullet pga min klantighet, så hängav jag mig åt lite tröstköp i form av böcker. Vi kan kalla det för det i alla fall, trots att jag har vetat länge att åtminstone en av böckerna skulle inhandlas ungefär nu. *harkel*

Dagens beställning från bokus består av:

  • Complete Kickboxing *host host, vi kan se det som studier*
  • Towers of Midnight *planerat sedan länge, det är nästsista boken i en serie*
  • Elvis: dödsdansen *bara för att Elvis är helt underbar och jag hade missat att köpa detta album i våras*

Jag ska nog vara tacksam att det inte har kommit ut någon ny bok i min älskade vampyrserie också, för då hade det blivit ännu dyrare. Plus att jag fortfarande avhåller mig från att införskaffa böckerna i en annan vampyrserie, då jag helst ser att ytterligare en bok hinner komma ut där innan jag köper alla. Boknörd, jag? Absolut!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Böcker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

