Träningsvärk deluxe

Det är andra dagen efter måndagens träning och träningsvärken är värre än någonsin. Mina arma vader vill helst av allt strejka. Jag visste att allt hoppande skulle ge detta resultat. Det enda jag undrar är varför träningsvärken alltid är värst två dagar efter? Varför inte dagen efter träningstillfället?

Tur det är kickträning ikväll, för det är inget som får en att glömma bort träningsvärken som att träna! För att inte tala om att jag blir lättare till sinnet varje gång jag kliver in i salen. Atmosfären, träningskompisarna och träningen har den effekten. 🙂

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

