Vill ha!

Fast i svart.🙂 Helt okej utseende, överkomligt pris, superdupersköna att ha på sig och givetvis fodrade. Det är det som är hela poängen med att jag vill ha dem; jag saknar ett par fodrade skor/stövlar.

Nu var tyvärr rätt storlek slut i närmaste butik, så det blir till att åka in till stan och hoppas på det bästa. Eller be dem i min butik att ringa och höra om min storlek finns kvar på ex Triangeln. Skulle det vara stört omöjligt att få ta på ett par svarta så får jag väl gå på de vita, men helst inte. Vita skor är omöjliga att hålla rena och snygga. Åtminstone när det inte är finskor.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vill ha!

Kommentera

