Redo för krogen?

Jag fick visst ett ryck idag och piffade till mig en aning och jag känner mig SNYGG. Jag skyller helt och hållet på min kompis E, det var hennes idé att jag skulle piffa till mig! Det roliga är att jag inte har gjort särskilt mycket. Mascara och lite kajal precis vid övre franslinjen gav mig en intensiv blick. Lite av det gudomliga läppglanset på läpparna och vips så såg jag lite lagom fräsch ut. På med de nya favoritbyxorna, det synnerligen passande skärpet och favoritskorna. Till det ett neutralt svart linne och ett nyligen inhandlat smycke och voilá så tyckte T att jag såg redo ut för att festa. Rockbrud som skulle passa på Deep? Hmm, kanske det. Bedöm själva. Jag har ett supertaskigt foto på outfiten (kameran fokuserade fel, blixten bråkade och jag orkade inte försöka få till det bättre än så här). Fråga mig inte heller varför det ser ut som om jag har brutit vänster ankel. 😛

PS Jag råkade shoppa lite mer idag, två festtoppar och faktiskt smycket ni skymtar på bilden bredvid. Jag vet inte riktigt vad det är med mig, för jag brukar ytterst sällan shoppa loss så här. Är det myrorna i huvudet som ställer till det tro? Oavsett så gäller det  att passa på att shoppa när man faktiskt hittar något som passar. 🙂 DS

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Redo för krogen?

  1. Jea skriver:

    FB-skadad som man är kan jag bara skriva ”Gilla” 😀
    Ring mig när det är dags för en danskväll eller barrunda! Färdig på en kvart.

    • h7elieng skriver:

      Kanske dags att jag aktiverar gilla-knappen då. Det finns en sådan här på WP.
      Vi får se om jag får för mig att gå ut vid något tillfälle. I sådant fall hör jag av mig. 😀

Kommentera

