Den söta klänningen

Visst utlovade jag väl en bild på klänningen jag köpte häromdagen, eller? Det blev ett dåligt foto taget i hallspegeln och om ni undrar varför jag står som jag gör så var det för att Arion tyckte det var hysteriskt roligt när jag drog klacken mot klösträdet. Han befann sig alltså nere i vänsterkant och laddade för att hoppa upp och fånga min sko, men det syns förstås inte på bilden.

Så här skulle jag kunna se ut på exempelvis nyår (minus den konstiga frisyren som skymtar):

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

