Ingen träning, bara förberedelser

Kickträningen ligger lite på is denna vecka då jag inte är av med svullnaden än, så det är lite ont om kickinlägg. Jag var som sagt var in och fotade onsdagens pass, men jag kommer inte göra om bedriften ikväll. Det var så extremt få på plats i onsdags (3 st!) att jag misstänker att det kommer vara lika illa idag och tja, jag har inget direkt fotobehov nu heller. Nej, bättre att stanna hemma och baka och göra fint inför söndagens besök. Det är ju så med mig att jag ytterst sällan firar min födelsedag på den korrekta dagen. Det blir lite så när det är lucia. Visst, mamma erbjöd sig att komma på rätt dag, men nej tack det skulle sabba mina träningsförberedelser. Inte lönt att smäcka i sig en massa godsaker och annat precis innan man ska sticka och träna, eller hur? Andra hade kanhända valt bort träningen, men inte jag och absolut inte på måndag, särskilt när jag inte kommer ha tränat på en hel vecka då! Hallå abstinens! Jag både längtar och fasar för att det ska bli måndag.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

