Mer levande idag

Igår var en skitdag då jag mest kände mig krasslig. Huvudvärk, grymt med träningsvärk, noll energi och så kände jag mig febrig och frusen om vartannat. Idag är läget SÅ mycket bättre. Energin är tillbaka, huvudvärken borta och jag känner mig helt enkelt mer levande igen. Träningsvärken är förvisso kvar. Fredagspasset gav mer träningsvärk än jag har haft på länge. Axlarna/överarmarna är värst, med magen och stora delar av benen på god andraplats. Alla de där kickarna visste var de tog. Nu ska jag ta tag i brödbak och fortsätta jaga bra låtar till mina spellistor (en med avslappnande musik och en med träningsmusik).

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

