Gott nytt år!

Tänkte bara passa på att önska alla mina läsare ett riktigt Gott Nytt År! Må det bli hundra gånger bättre än det förra!

Mina nyårsplaner är enkla; fira tillsammans med en kompis. Faktiskt blir det första gången på länge som jag inte är hemma med katterna, men de har fixat allt smällande hyfsat bra tidigare år så de ska nog överleva även om jag inte är hemma. Kommer ha persiennerna neddragna och lyset tänt, det brukar underlätta lite. Normalt brukar jag även sätta på musik av något slag, men det får jag skippa i år. Förhoppningsvis gör folk som förra året och tar det lite lugnare med smällandet. Jag håller tummarna för det i alla fall.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

