Hemma en onsdag kväll för en gångs skull

Det är trettondagsafton idag. De flesta tror, men är inte hundra på att det innebär att det är träning som vanligt. Då det ändå är rätt omständigt för mig att ta mig in så har jag ingen lust att chansa, särskilt inte som det har varit lite si och så med tränare på sistone. Jag blir således hemma. Ovant som tusan. Överväger att göra lite situps och armhävningar bara för sakens skull, men jag vet inte. Känner mig av någon anledning grymt omotiverad just nu.

Nu till något roligare, men ändå träningsrelaterat. Eller ja, kampsportsrelaterat i alla fall; MMA-kläder! Jag hittade några klockrena t-shirts från Fight Chix. Skulle väldigt gärna vilja ha dem, men kruxet är att frakten går på lika mycket som en t-shirt och det blir helt enkelt åt skogen för dyrt. Får hoppas på att det dyker upp på ebay eller något för kom igen, en t-shirt väger knappt någonting och borde inte vara dyr att skicka till Sverige!

Vilka t-shirts jag föll för? Dessa:

You wanna get it on? Klart man ska ha en sådan som fightande singeltjej! Sweet as candy ligger också i topp med en alldeles klockren baksida med en klubba och ”suck it”. Kika här så får ni se själva. F i kickgruppen sade lite skämtsamt en sak om den som gör att jag vill ha den ännu mer, haha!  Det finns även en ”I break heart and faces”-variant som också är rätt kul, såväl som ”Chix before dix”. Till sist, visste ni att det går att få tag på MMA-inspirerade babykläder? SÅ sött! ”My dad can make your dad tap”, ”crib fighter – from the crib to the cage”, ”daddy’s little grappler”, ”I waz born a cage fighter”, ”napout” osv. Haha! 😀

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemma en onsdag kväll för en gångs skull

  1. Elisabet Norell skriver:

    Jag såg en gång en dam-t-shirt med texten ”double daily delights” romantiskt skrivet på hela framsidan. Den hade ingen boxaranknytning men man skulle lätt kunna göra det med boxarhandskar i den vackra teckningen som var omkring texten -och ett förtydligande med småstilt text: ”vänster uppercut och rak höger” typ… Vad säger du;-)

Kommentera

