Blåslagen och svullen var det

Igår var jag tvungen att ta smärtstillande precis innan jag gick och lade mig, för att överhuvudtaget ha en chans att somna. Så ont gjorde det då. Idag har jag inte gjort många knop. Mest suttit i soffan eller på kontorsstolen och försökt undvika att gå, för att gå gör ont. Att sätta/ställa sig upp gör också ont. Ändå känns det bättre idag. Mina blåslagna ställen är inte fullt så svullna som de var igår, så jag antar att både kylsalvan och min salva mot blåmärken hjälpte lite. Jag vågar inte tänka på hur illa jag hade sett ut annars. Bildbevis på de två ställen som ser allra värst ut, vill ni ha det? Ni får klicka på bilderna om de inte ser skarpa ut; dumma wp sänker gärna upplösningen när bilderna läggs in direkt i inlägget.

 

 

 

 

 

Min oerhört tjusiga vänstra underarm. Svullnaden/blåmärket täcker mer än halva underarmen, plus att jag också har rivmärke från någons tånaglar där. Nice. Igår var det så svullet att huden var alldeles glansig och buktade uppåt som sjutton. Idag är det som sagt mindre svullet.

Höger knä i svullen skepnad. Resultatet av att jag blockerade en hård spark med att dra upp knäet. Frågan är om det inte hade känts mindre om jag låtit sparken träffa på låret?

 

 

 

Ni måste förstås få se storleksskillnaden på vänster och höger knä. Får jag 10 p för snyggaste svullnad?

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Kickboxning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

