Nyfiken

Alla ni som läser bloggen, ni vet väl att jag ser statistik över mina besökare och hur de har hittat hit? På sistone har den vanligaste orsaken till nya besökare varit att det har gjorts en sökning på h7elieng. Då jag är den enda som använder mig av h7elieng så gissar jag att folk har sett mina bilder och blivit nyfiken på…mig? Mina bilder? Är det bara fler bilder ni är ute efter så kan jag rekommendera att ni antingen följer mitt konto på photobucket eller min blogg. Jag skriver alltid här om jag har tagit nya bilder och när de kan tänkas dyka upp. En uppmaning bara; sno inte mina bilder! Är det något jag avskyr är det att hitta mina bilder lite varstans, särskilt när jag inte ens står som fotograf. Det finns ett skäl till att jag har kopieringsförbud på bilderna i mina album. Gillar ni en bild eller råkar vara motivet på en; fråga om ni kan få bilden till privat bruk.

Är det något ni vill att jag ska skriva mer om? Tala gärna om för mig vad det är som lockar, för jag är nyfiken! Är ni kanhända nyfikna på vilka inställningar jag kör med när jag fotograferar exempelvis kickboxning? Vill ni läsa mer om katternas hyss? Få fler boktips? Kickboxningsbiten behöver ni i alla fall inte be mig om, den får ni läsa om vare sig det finns intresse eller inte! Apropå det så skrev jag aldrig något om fredagspasset. Kan väl säga lite kort att det var ett bra och nyttigt pass, med starka thaiboxningsinfluenser!

 

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Fotografering, Kickboxning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

