Vill bli frisk!

Det börjar bli riktigt irriterande att det halsonda inte vill gå upp i rök. Jag är inne på tredje dagen nu, vilket måste vara nytt rekord från min sida. Ingen fysisk ansträngning så länge det är så, men det är då inte lätt att hålla. Till och med att flyttpacka är fysiskt ansträngande ju, så ni kan gissa hur mycket jag har lyckats packa de senaste dagarna. Jag fuskade visserligen i fredags då jag bar tungt, men igår tog jag det relativt lugnt om man bortser från den korta stund jag kånkade på ett massivt soffbord i bok. Mitt superfina fyndbord! I alla fall, jag vill bli frisk nu! Hatar att känna mig så här hängig och orkeslös. För att inte tala om att det blir extra mycket disk då jag klunkar kopiösa mängder te och dricker mer än vanligt av kalla drycker också.

Dags för en vilostund nu känner jag, sedan ska jag gå igenom småpryttlarna i en av skrivbordslådorna. Det borde inte vara alltför ansträngande väl!?

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vill bli frisk!

  1. Elisabet skriver:

    Strunta i att diska din tekopp -du skall ju snart använda den igen!

Kommentera

