Talförbud?

Jag borde belägga mig själv med talförbud, för när jag försöker öppna munnen så kommer det ändå bara ut någon form av kraxande som är mer likt en skatas ljud än en människas tal. Ingen röst som det går att göra sig förstådd med i alla fall. Är inte det typiskt nu när jag hade planerat att jaga elbolagen via telefon!? Jag sitter och önskar att det fanns möjlighet till webbchatt hos dem, för på så sätt hade jag kunnat prata direkt med dem med hjälp av tangenterna.

Kan jag inte få ta och bli frisk nu? Behöver få min ork tillbaka så jag kan återgå till flyttpackandet! Det är bara en vecka kvar tills jag flyttar och även om många bitar verkar falla på plats så återstår en hel del.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Talförbud?

  1. Elisabet skriver:

    😦
    Inte heller någon träning idag antar jag
    Men du fick kanske post idag?🙂 Liten ljuspunkt i förkylningen!
    Krya på dig kram!/Elisabet

Kommentera

