Fullt upp

Jag har fullt upp med flytten, om ni undrar varför det är lite dåligt med bloggandet! Det är rena rama styrke- och konditionspasset att kånka möbler och annat, trots att jag har tillgång till en säckakärra. Som tur var lyckades mitt halsonda försvinna lagom till den stora flyttdagen, så det blev totalt 11 dagar med halsont. Idag är det onsdag och rent tekniskt skulle jag väl vara kapabel till ett kickpass, men då jag behöver fokusera på flytten så är det inte troligt att jag kommer gå och träna varken idag eller på fredag. De får sakna mig lite till därborta!

En rolig sak som hände igår. L skulle för sakens skull ta mig om midjan för att skrämma eller kittla mig, men ryckte raskt bort händerna. Jag var inte bekväm att ta i då jag var hård som sten pga alla muskler. Haha, jag har faktiskt inte tänkt på det då jag inte har för vana att klämma mig själv i midjan, men banne mig om han inte hade rätt. Jag har blivit stenhård där av alla muskler! :O

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

