Skatan är nöjd

Jag hade turen att komma över en tjusig kristallkrona och fönsterbelysning i kristall för ett överkomligt pris, så skatan i mig är supernöjd. Kristallkronan har hela sex ringar med kristaller och gnistrar som bara den. Jag älskar den! Det är en modern kontakt på den och relativt kort kedja. Fönsterbelysningen har glaspärlor som avslutning ovanför ringen och en massa fina kristaller nedanför själva ringen. Det blir riktigt lyxig känsla i vardagsrummet. 🙂 Eller ska jag säga biblioteket?

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skatan är nöjd

  1. Jea skriver:

    Bara du inte tänder allt på en gång då 😀

  2. Elisabet skriver:

    Klart du skall tända allt på engång i ditt bibliotek!!!!

    Jag började nyligen läsa en bok hos syrran som jag lämnade kvar (jag hade ju min R.Jordan att gräva ner mig i…) Den handlade i de första kapitlen jättemycket om läsning och böcker. Det var skönt att någon satt ord på det. Väl värt att läsa om nästa gång jag lägger händerna på den boken:-) Titeln? Den trettonde historien.
    Detta angående din tvekan att kalla ditt hem för ett bibliotek…

  3. Jea skriver:

    Elisabet: – NEJ hon bör INTE tända allt för då går proppen! 😀 Därav min kommentar.
    I övrigt blir det ett superbt bibliotek med utsikt mot vackra Arlövs Kyrka och lilla köket intill.

    • Elisabet skriver:

      Hej Jea. Förstod nästan att det var något speciellt av din kommentar om att hon inte skall tända allt.
      Elisabeth: Skönt att det verkar bli riktig inflyttning nu och att det känns ombonat. Tråkigt det där med röken från avloppsingången och surrandet av fläktarna.

Kommentera

