Ibland är det tillåtet att vila

Jag har inte tränat något sedan i fredags och då var det halvdan träning. Lite dåligt samvete har jag allt, men ibland är det faktiskt tillåtet att vila. I måndags träffade jag svägerskan och igår hade jag egentligen tänkt att ta en långpromenad, men fastnade i Dragon Age 2. Idag blir det ytterligare en träff med svägerskan, fast i Malmö, så lite promenerande lär det väl åtminstone bli. Ingen kickboxning dock och det är väl lika så bra med tanke på att onsdagar brukar innebära garanterad sparring och jag är fortfarande inte på humör för det. Imorgon har jag tänkt att promenera och eventuellt dra till med några situps och armhävningar. På fredag skippar jag återigen kickboxningen då jag har annat inplanerat.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

