Equus clinic

Idag var jag på en halvdags Equus clinic där Ann Lindberg visade och berättade hur det fungerade  med Join Up. Jättekul och intressant! Hoppas bara jag kommer ihåg dagens lärdomar. Då jag även försökte fotografera samtidigt som jag lyssnade så har jag ett och annat foto som stöd för minnet. Fotona blev överlag inte särskilt bra – det är väldigt dålig belysning i ridhuset och när det dessutom är mörkt (regnoväder) utomhus så blir det ännu sämre ljus därinne. Fullständigt hopplöst att fotografera i när man inte har stativ och har behov av korta slutartider. Jag tänkte i alla fall visa dagens favoritfoto, som känns så där härligt drömskt. Jag ger er Dallas (ridskoleponny och en av mina gamla favoriter att rida) och Ann. Enjoy!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Fotografering, Hästar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

