Orättvist!

Personen som flyttade in i lgh under mig för två veckor sedan har fått korrekt namn nere vid porttelefonen. Vad tror ni det står på min lgh? Fortfarande föregående hyresgästs namn. Seriöst, hur många gånger ska jag behöva säga till dem!? Jag har bott här i 2,5 månader nu. Sega satar! Snart klistrar jag en lapp med mitt namn på utsidan av glaset. *muttrar*

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Orättvist!

  1. Jea skriver:

    Sjukt slött av Burbo, men det är ju inget nytt…

Kommentera

