Bilder från Malmö Garden Show

Till er som inte har mig på Facebook och som hemskt gärna vill se mina bilder från Malmö Garden Show; ta en titt här. Det är lite blandad kvalité på bilderna där. Somliga likartade kom med för att jag inte kunde bestämma mig för vilken bild som var bäst, andra kom med enbart i syfte att illustrera helheten på en trädgård (utan att för den skull egentligen vara bra…märkliga färger, fokus på fel ställe osv), men där är även ett gäng bilder jag är riktigt nöjd med. Inte illa va, att jag med mina höga krav kan bli nöjd med några bilder i alla fall!?😉

Idag överväger jag en promenad till Alnarp. Tror nacke och axlar är tillräckligt bra för att klara av lite fotograferande. Jag vill hemskt gärna fånga gullregn, rhododendron, try och annat jag såg hade börjat blomma när jag var där på Alnarpsdagen. I och för sig är det väldigt soligt nu, vilket egentligen talar för att jag INTE borde fotografera. Skarpt ljus är egentligen ingen hit när man ska fotografera blommor och annat, eftersom färgerna blir urvattnade då.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Fotografering, Växter/trädgård. Bokmärk permalänken.

Kommentera

