Självporträtt

Jag får mina ryck och roar mig med kameran ibland. Här är dagens version av mig:

Borde ha fotat eklövet också, men nu får ni nöja er med den lilla skymt som ges härovan.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Fotografering. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Självporträtt

  1. Elisabet skriver:

    Superfint smycke!!!! Bra top till! Tur att jag aldrig har hittat till den butiken….
    Hoppas du vinner 23 miljoner så du kan köpa det andra smycket också:)
    Jag borde kanske utbilda mig till silversmed och kopiera smyckena…. Hmm…. Elller för all del göra egna modeller. Dendär butiken -var det egen tillverkning eller affärskedja/ inköpt från ”okänd” producent?

    • h7elieng skriver:

      En och samma person ligger bakom alla smycken i butiken, men folk i andra butiker kan köpa in hennes smycken och sälja. Hon gör enbart smycken i silver eller mässing och alla är väldigt speciella.

Kommentera

