Ett dopp i det blå

Premiärinvigning av bikinin minsann! Ja den där turkosa skapelsen jag köpte tidigare i år..har ju inte kommit iväg till stranden innan, så den har legat i garderoben och väntat på bättre tider. 😉 Nu blev det i varje fall ett spontanbesök i Lomma beach. Det var A som tyckte jag skulle haka på honom och hans två kompisar, så det gjorde jag. Riktigt nice. Hade glömt hur mysigt det faktiskt kan vara att sticka ett helt gäng till stranden. Jag blir lite mer vågad då också, även om jag skämdes lite för hur blek jag var. Har verkligen noll färg på kroppen, men vi får se ikväll om inte dagens strandvistelse gav någon form av resultat på den fronten.

Det var bra temperatur på vattnet också och inte alltför fullpackat med folk i den änden av stranden vi befann oss! Måste definitivt köra en repris på det hela. 🙂

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett dopp i det blå

  1. Jea skriver:

    När jag blir frisk hänger jag på!

Kommentera

