Ge mig!

Vill ha! Letade som en idiot efter sköna, snygga kängor ifjol, men fann bara snygga icke välsittande då. De här som jag hittade igår känns däremot bra, så nu ska jag bara bestämma mig för vilken storlek som är allra bäst och sedan dra åt svångremmen ytterligare ett snäpp efter att ha köpt dem.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ge mig!

  1. Elisabet skriver:

    Och dom du köpte var smått trasiga efter en säsong! Suck.
    Men jag gillade de som du hittat nu: vart vart vart? (Hur mycket?)

  2. Elisabet skriver:

    Riekers reklamblad med skor kom idag. En del fina skor där också. Och så sitter jag och försvinner bort i Ellos-katalogen emellanåt. Skor för varje tillfälle -men alla är så himla högklackade! Lika var det förra året. För övrigt så köper jag inte skor från kataloger -man måste kanske skicka tillbaka dem pga att de sitter dåligt på ett eller annat sätt, och det är inte roligt. Man är kanske till och med så lat att man aldrig skickar tillbaka å så har man ett par skor som man inte trivs med (eller som maninte kan ha) i garderoben:( Ungefär samma är det med byxor från kataloger. Vem har sagt att fotomodellen och jag har samma rumpa och lårvidd? För att inte tala om benlängd… Och varför har aldrig modeller mage. Alltså är det ingen idé att köpa byxor som sitter snyggt på en fotomodell på bild då man vet att de omöjligt ser likadana ut på en själv… Man kan inte köpa sig det ”uttryck” -nej intryck som en fotomodell ger, men det är väl på så sätt de säljer kläder -de säljer en känsla av att vara slank, lång och ha vackert böljande långt hår. Men när man själv har kläderna på sig så är det samma småfeta stressade tant med stripigt hår som aldrig vill se böljande ut… Och kläderna man nyss köpt ser ut ungefär som de andra man har i garderoben… Suck.

Kommentera

