Känner mig stark idag

Jag känner mig stark idag! Då menar jag inte rent fysiskt (även om jag har träningsvärk i armarna idag efter gårdagens träning), utan psykiskt. Åkte till Helsingborg på studiebesök och det gick galant. Vem hade kunnat tro det för bara 1,5 år sedan? Alla sådana här små framsteg gör att jag vågar se framåt med tillförsikt. Nog sjutton ska jag kunna hamna i Göteborg, tror ni inte det? Idag när jag satt i bilen önskade jag faktiskt att jag hade kunnat fortsätta upp dit. Bara 23 mil till liksom. En massa saker som lockar där nu. Vi har bokmässan som kickade igång idag och som pågår veckan ut. MM Sports har ett litet evenemang nu på lördag med pangpriser, tävlingar och annat skoj. Tänk så perfekt om jag kunnat åka upp denna helg! Fast nu är det tyvärr så att det inte fungerar eftersom jag inte skulle ha något boende i Göteborg just denna helg.:/ Så, jag får helt enkelt hoppas på att det dyker upp andra väldigt passande aktiviteter framöver som jag skulle kunna boka in mig på. Inte för att jag har någon brist på saker jag planerat att göra vid besök i Göteborg, men de sakerna som står på min önskelista är sådana som fungerar året runt.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

