Fixat nya hantlar

Igår mådde jag kasst hela dagen och fick därför skita i allt vad träning heter, men idag tänkte jag ta igen det och leka lite med mina nya 5-kiloshantlar i gjutjärn.🙂 Kom nämligen iväg till SBI Sport och kunde utnyttja mitt presentkort, därav nya hantlar och nya boxarlindor! Dags att plåga skiten ur mig..

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fixat nya hantlar

  1. Elisabet skriver:

    Bra att du hade köpt hantlarna i gjutjärn, för det hade ju inte tagit något om du köpt 5-kilos hantlar i trä… Hade de förresten slut på 5-kilos hantlarna i bly -de borde vara mycket effektivare?!!!

  2. Elisabet skriver:

    Nä det menar du inte!😉

Kommentera

