Självplågaren i farten

Jag gjorde som jag sade att jag skulle göra igår och invigde mina 5-kiloshantlar. Körde lite knäsparkar och skuggboxning med enkiloshantlarna bara för att värma upp, sedan bytte jag till de tyngre hantlarna och gjorde olika övningar för att träna armar, axlar, rygg, mage och ben. Klämde även in några smidighetsövningar av bara farten. Resultat? Träningsvärk på ovanligt många ställen idag! Baksidan lår, en del i mage och rygg, ganska rejält i hela armarna och axlarna, samt lite i bröstmusklerna.  Tjoho! Det är dessutom bara början på dagen, så träningsvärken lär öka under dagen. Hej hej självplågare som utsätter sig för detta helt frivilligt!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Självplågaren i farten

  1. Elisabet skriver:

    Äsch, du har för lite att göra! Å vi får dåligt samvete. Det är rätt åt dig att du inte kan lyfta tekoppen:-)

Kommentera

