Låt som har fastnat

Jag snöar mer och mer in på låtar som man kanske inte i första hand skulle ha förknippat mig med tidigare. Det här är den senaste jag inte kan få nog av:

För att inte tala om hur sugen jag blir på att dansa och festa när jag hör den. Vem kunde väl tro att jag skulle befinna mig i detta läge för säg 1,5 år sedan?

Idag är det egentligen promenaddag, men vädret lämnar en hel del att önska, så antingen får jag ta en ofrivillig vilodag eller hitta på något annat. För ge mig ut i regn och blåst tänker jag inte göra, oavsett kläder. SÅ motiverad är jag inte.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

