Jobb i Gbg

Minsann, nu har jag hittat ett utannonserat jobb i Gbg som skulle kunna passa mig bra! Eller jag tror det…knåpar på en jobbansökan till det i alla fall. Jag är innerligt trött på att inte ha ett jobb. Dessutom inbillar jag mig att det blir hundra gånger lättare att få fatt i en lägenhet i Göteborg om jag under orsak till att jag söker boende kan skriva in att jag har fått jobb i trakterna.  Wish me luck.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

