Fler låtar som fastnat

Det är förvisso inga nya låtar, men skit samma. Här har ni två låtar som går rätt varma hos mig nuförtiden. Det blir mycket musik som inte är så glad just nu, det är den tiden på året… Hade jag varit smart hade jag gjort tvärtom och bara spelat upptempolåtar, men då riskerar det bli sådana som får mig att vilja gå loss på en slagsäck och jag vet inte om det är så mycket bättre. Inte så länge jag inte har tillgång till att gå loss på en sådan på hemmaplan.

På träningsfronten blir det antagligen en lugn dag idag. Lite ridning i eftermiddag är vad som är inplanerat, men får jag ett ryck kanske jag kör lite styrketräning härhemma ikväll. Vi får se!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

