Vinn en Sirius Jacket från Röhnisch

Jag älskar som bekant tävlingar och nu finns chansen att vinna en vinterjacka från Röhnisch, modellen Sirius Jacket! Det är Suzan med bloggen Ett dussin pannor…I can rest when I’m dead! som lottar ut den. Kika in där och ta chansen att vinna en varm, snygg och funktionell vinterjacka i valfri färg och storlek. 🙂 Själv har jag siktet inställt på den svarta. Vitt är visserligen snyggt, men blir så lätt skitigt. Den ceriserosa hade förvisso matchat min thaiboxningsutrustning, men ja ni vet, jag är nog för feg för att alltid gå runt i den färgen. Tyvärr får jag nog säga!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vinn en Sirius Jacket från Röhnisch

  1. Suzan skriver:

    Hej, jag tänkte bara meddela att pga sjuk vovve (som ska opereras imorgon) så har jag skjutit fram utlottningen på Röhnischjackan. En vinnare kommer dras söndagen efter, den 13:e nov.
    Kram Suzan

Kommentera

