Woaw!

Woaw, jag har träningsvärk i magen! Nog för att jag kände att magmusklerna fick jobba rätt bra igår, men jag hade aldrig anat att det skulle leda till träningsvärk. Jag får det sällan där, så därför blir jag lika glad varenda gång det händer. Det är dessutom i precis hela magen det känns. Jag tror allt jag får satsa på gårdagens magövning lite oftare!

Tydligen har jag dragit upp skadan på tumknogen också. Den var aldrig helt bra innan, men svullnaden var åtminstone borta. Nu har den kommit tillbaka och tummen gör så där lagom ont. 😦 Jag tror det beror på medicinbollsstudsandet igår…

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

