Nybliven festprisse

Man skulle nästan kunna tro det i alla fall. Var ute och dansade igår, efter fest hos J. Ibland är det skönt att bara röja på dansgolvet. 🙂 Kanhända inte världens smartaste drag när man har ont i ena knäet och svinont i andra låret, men tja, det gick att dansa ändå! Pulsen på nattklubben får en att glömma det onda. Dagen efter är det inte lika lätt…

Hur tror ni jag ser ut efter att ha roat mig halva natten och lyckats bli dygnsur i väntan på 10 min försenad buss (det ösregnade, vinden piskade och busskuren lyste med sin frånvaro)? Jo så här:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det kunde ha varit värre! Å ja, jag älskar halsbandet och örhängena jag har på bilden. 😀

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

