Argi+

Jag har tagit Argi+ dagligen nu i ett par veckors tid. Fortfarande inte förmått mig själv att komma upp i full dos än, även om det inte är långt ifrån. Det är svårt att vänja sig vid smaken, för det känns som om det är oerhörda mängder sötningsmedel i. Jag blandar upp det i vatten och citron så blir det drickbart. Smakar som frukttuggummi då. Att dricka det blandat med endast vatten är inte att tänka på. Jag som avskyr sötsliskiga saker fick nästan kväljningar den gången jag hade slut på citron hemma. Min ena syster föreslog att blanda det med något te, men det är jag skeptisk till. Värme förstör lite av vitaminerna och att dricka kallt te är inget jag är sugen på.

Det är svårt att säga om jag märkt några effekter än. Pigg brukar jag nästan alltid vara. Tränat har jag knappt gjort under juluppehållet, så det går inte att säga något om det har blivit lättare att bygga muskler. Fettförbränningsmässigt vet jag inte heller. Jag har visserligen ätit onyttigt på sistone och inte gått upp för det. Är det Argi+ förtjänst eller bara min naturliga förbränning? Det enda jag egentligen kan säga än så länge är att det är toppen att dricka kosttillskottet en timme innan träning! Det ger bra med ork under träningen, plus att det är en klar fördel ur muskelbyggarsynpunkt att ha aminosyran lättillgänglig i kroppen när man tränar. Det fungerar förmodligen bra som återställare efter träning också. Jag kanske skulle satsa på halv dos före och efter träning?

 

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

