Lite har jag rört på mig

I fredags blev det thaiboxning i tidiga gruppen. Jag var enda tjejen på plats och fick köra mot en av småkillarna, som visade sig sparka hårt. Var alldeles röd i armvecken efter att ha hållit mittsar åt honom..

Större delen av passet var mittsträning, men vi hann även med lite sparring. Det gick väl hyfsat för mig tycker jag. Avslutade med medicinbollsövningen och sedan blev det att rusa till bussen. Eller ja, hann väl klämma in 5 min stretching.

Under lördagen blev det en annan typ av träning. Dagen bjöd på strålande sol och klarblå himmel, så det blev en långpromenad till Malmö med J och C. Lite fika där på en uteservering (ngt kallt, men vad sjutton) och sedan bar det hemåt igen. Denna gången med tåg. Behöver inte överdriva långpromenerandet. 😉 Dessutom hade vinden ökat i styrka, så det var definitivt inte lika behagligt att vara ute och gå.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Thaiboxning, Träning, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

Kommentera

