Det är influensan

Kan konstatera att det definitivt är influensa jag har åkt dit på. Helt i klass med den jobbiga variant jag hade -99. Får se hur lång tid det tar att bli av med den här skiten. Är redan innerligt trött på min säng, men jag orkar bara sitta uppe korta stunder. Det lär garanterat inte bli någon träning den här veckan, det är ett som är säkert. 😦

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det är influensan

  1. fjursen skriver:

    Hoppas det känns bättre nu:) Annars måste jag ju skicka tillfriskningspaketet till dig… Och det vore ju alldeles förskräckligt om du är så dålig att du behöver ett uppmuntrande paket… Med eller utan gelehjärtan:-) ❤ / Fjursen

Kommentera

