Minifotorunda

Tog en minifotorunda i Alnarpsparken igår. Det var så vackert väder att det inte gick att motstå! Trots att jag vid det här laget har fotat hur många gånger som helst i parken så blev jag ändå nöjd med resultatet. Bilderna är inte riktigt som mina tidigare från den här årstiden.

Vid ett tillfälle fick jag en liten kompis på jackan. Min första instinkt var att illa kvickt bli av med den då jag inte är vidare förtjust i någon medlem av bisläktet, men då den lilla mest kröp runt så förevigade jag den istället. Utöver den jagade jag ekorrar, hackspettar och fjärilar med kameran, med mindre framgång. Jo ni kommer se en ekorre på bild, men den satt så högt upp att det inte var tal om någon närbild. Gud vad jag saknar ett teleobjektiv!

Jag konstaterade även igår att praktmagnolians blomknoppar så smått har börjat spricka upp. Bildbevis finns i fotoalbumet som ni i vanlig ordning kommer till genom att klicka på nedanstående bild. Enjoy!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Fotografering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

