Ingen överraskning där inte

Det var ett normaltufft träningspass igår, men på sluttampen clinchade vi. En av personerna jag körde mot drog ner min nacke så in i helvete och jag kan tala om att jag definitivt känner av det idag. Nackmusklerna värker och värre kommer det bli…

Plågade mig själv med lite fysövningar efteråt. Studsa medicinbollen mot väggen, köra fällknivar med samma boll, situps med hantlar (varierande antal slag i luften) och benen 10 cm-ovan-golvet-övningar. Känner märkligt nog inte av något i magmusklerna än, men det kanske kommer?

Idag väntar ridning och stallsysslor.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Hästar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

