Åh herregud

Ledsen för avsaknaden av bloggande på sistone. Jag har haft tusen saker jag har kunnat skriva om, såsom att jag har gått ned i vikt fastän jag känner mig allt annat än smal (har nog tappat i muskelmassa), att jag fixar ordentliga armhävningar på medicinboll och en massa annat. Istället blir det ett inlägg om hur nyttigt det är att bli filmad och/eller fotad under aktivitet. Jag red Arvakur igår och vill efter att ha kikat på mig själv korrigera mig så himla mycket. Det är så enkelt att se alla felen på film eller i ett fruset ögonblick (dvs på foto)! Här bjuder jag på en bild som gör att jag vill säga till mig själv att sluta sitta som en hösäck och dessutom vrida in knäet så att foten automatiskt följer med in. Foten ska absolut inte sticka ut åt sidan som den gör här! Det hade inte suttit fel med en ordentlig ridlektion igen…

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

