Fått varorna från Pantene

Äntligen har jag fått hem mina varor från Pantene! Dags att testa deras produkter och se om de gör några underverk för håret. Kommer buzza om det.

De produkter jag själv ska testa är för normalt/tjockt hår. Det rör sig om schampo, balsam, hårinpackning och en värmeskyddande glansspray. Jag är extra nyfiken på hårinpackningen, eftersom jag har behov av sådan och inte har haft någon hemma på ett bra tag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan är det förstås tänkt att jag ska dela ut varuprover också. Jag kan glädja er med att det är full storlek på dem, så ni verkligen kan utvärdera om det är något för er. Det enda jag vill ha i utbyte mot en flaska schampo är att ni registrerar att ni har tagit emot dem från mig. Hur enkelt som helst!

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Buzzador. Bokmärk permalänken.

Kommentera

