Ed Hardy = sköna kläder

Nu äger jag hela två Ed Hardy plagg och båda är fantastiskt sköna. Är riktigt nöjd. En hoodie som jag skulle kunna bo i så underbar som den är och sedan linnet som jag har fångat på bild.

Om h7elieng

- energisk och för tillfället träningstokig hortonom med en passion för fantasyböcker, djur och natur.
Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ed Hardy = sköna kläder

  1. fjursen skriver:

    Det var väl det jag visste! Ed Hardy:-) Jag skickade dig en bild på en klocka för ett år sedan eller så för jag kände att den var i din stil. Kläderna var visst ännu mer din stil:-) Hm. Inte bara Ed Hardy -det andra märket var också det urtjusigt! Bra att du vågar låta ditt liv blomma ut i mönster och färger! Varje dag blir ju som en fest då! Inte behöver man gå klädd i sammet, siden och glittrande stenar vid några enstaka festtillfällen när man kan fladdra som en dagfjäril i en blomsterträdgård måndag-tisdag och onsdag! (För att inte tala om hur trevlig torsdagen och fredagen blir.)
    Tänk att få klä sig i nya tatueringar varje dag… Typ;-)

    • h7elieng skriver:

      Ja just ja! Den hade jag alldeles glömt bort! Bara synd att båda märkena är långt ifrån billiga om man ska köpa dem som nya..men men, om varje dag blir till en fest om jag är iklädd glada mönster och färger så kan det nog vara värt det. 🙂

Kommentera

